به نیازمندی ایران خوش آمدید
مشخصات آگهی

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی
متاسفانه این آگهی منقضی شده است
هدایای تبلیغاتی بهترین روش و همچنین مقرون به صرفه ترین روش برای معرفی شرکت یا شخص می باشد که نام یا برند شرکت بر روی محصولات حک می شود؛ که بیشتر این هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه ها و کنفرانس ها اهدا می شود و از توانایی های شما در ذهن کاربران تصویری پایدار ایجاد می کند.
همه ما عاشق گرفتن هدیه و تخفیف هستیم و این کار حالمان را خوب می کند. با دادن هدیه تبلیغاتی به سمت افزایش فروش و جذب مشتریان بیشتر برویم. با استفاده از هدایای تبلیغاتی ارزان شرکت ها حسن شهرت پیدا می کنند و بر سر زبان ها می افتند.
تأثیر هدایای تبلیغاتی در بازاریابی
هدایای تبلیغاتی یکی از روش های برندینگ در ایران است که تأثیر به سزایی در معرفی برند دارد. در دنیای امروزی برای زنده ماندن در دنیای تجارت به یک استراتژی خوب نیاز دارید. هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین استراتژی ها برای افزایش آگاهی از برند در بازار است. به واقع این روش برای مدت های طولانی می تواند یک روش بازاریابی مقرون به صرفه باشد. معمولا برای دست یابی به نتایج بهتر اکثر بازاریابان از هدیه تبلیغاتی مارک دار استفاده می کنند تا گیرندگان بتوانند این هدایا را ماه ها استفاده کنند و مشتریان را با کسب و کار خود درگیر کنند.
از آنجایی که مهم‌ترین وظیفه کسب و کارها جلب توجه مشتریان است تا بتوانند نظر آن ها را به سمت خدمات و محصولات خود جلب کنند. به همین علت یکی از راه های اثربخش و ماندگار در جلب توجه مشتریان ارائه هدیه های جذاب و خوب به مشتریان است. تبلیغات تلویزیونی و بنرها فقط برای چند لحظه است و به زودی از جلو چشم بیننده پاک می‌شود ولی هدایای تبلیغاتی مدت ها نگه داری می شود.
شرکت ها یا افراد می توانند انواع هدایای تبلیغاتی و بازاریابی را با چاپ و یا حک نام شرکت، لوگو، شعار و جزئیات تماس آن هدیه را سفارشی و اختصاصی نمایند. به این ترتیب این هدایا به بیلبوردهای سیاری تبدیل می شوند که در هر نقطه ایی که مخاطب شما قرار دارد می تواند شرکت یا محصولات شما را تبلیغ کند.
مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی
امروزه بازاریابان به دنبال هدایایی می گردند که جزء نیاز روزانه گیرندگان باشد. ولی بازاریابان خلاق علاوه بر پر کاربرد بودن به دنبال کیفیت و منحصر به فرد بودن نیز هستند. مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی در تجارت و کسب و کار شما عبارتند از:
بازاریابی مؤثر و ارزان
شناخت سریع برند چون مشتریان با دیدن برند محصولات و سرویس های شما را به یاد می آورند.
در معرض دید بودن برند برای مدت طولانی در نقش کارت ویزیت شما عمل می کند که با این راه تجارت خود را به مشتریان خود معرفی می کنید.
وفاداری مشتری که اگر هدیه تبلیغاتی با کیفیت باشد دلیل محکمی برای داشتن محصول با کیفیت است.
هدایای تبلیغاتی ایجاد تنوع می‌کند دیگر کارت های ویزیت و فعالیت های تکراری منسوخ شده است.
هدایای تبلیغاتی ارزان می تواند با سرمایه گذاری کم سودمند باشد مثل دادن یک خودکار تبلیغاتی یا یک لیوان
دادن هدیه تبلیغاتی کارآمد و با کیفیت به پرسنل روحیه را افزایش می‌دهد و باعث بازدهی بیشتر می شود.
هدایای تبلیغاتی قبل از فروش
بعضی از شرکت ها یا افراد وقتی خدمت یا محصولی جدید را روانه بازار می کنند نمونه ای از آن محصولات را در به صورت رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. اهدای هدایای تبلیغاتی و بازاریابی قبل از فروش بسیار روشی کارآمد و سودمند است و شامل همه نوع محصول و خدمات می شود و اگر مشتری از محصول یا خدمت راضی بود می تواند خرید و مصرف را تکرار کند. در بعضی از فروشگاه ها بسته هایی رایگان از محصول را به عنوان هدیه به مشتریان خود می دهند. مثلاً شرکت آمازون بسته های رایگان کتاب های پر فروش را در اختیار خوانندگان قرار می دهد تجربه نشان داده که بیشتر افراد تمایل به خرید مجموعه هایی دیگر از این نمونه ها شده اند.
هدایای تبلیغاتی خاص
پیدا کردن هدایای تبلیغاتی متناسب با نیاز مشتری همیشه کاری آسانی نیست. با توجه به این که بیشتر افراد به هدایای معمولی و عام بیشتر نظر دارند هدایای تبلیغاتی خاص کمتر مور توجه قرار می گیرد. در صورتی که تأثیرگذاری و اثر بخشی این نوع هدایا بیشتر است. هدایای تبلیغاتی خاص معمولاً لوکس و نفیس بوده و دارای ارزش مادی و معنوی بالایی هستند هدایایی که بتواند به عنوان هدیه بازاریابی خاص معرفی شود مخصوص افرادی است که می خواهند استراتژی متفاوتی را انتخاب کنند این دسته از محصولات به زودی فراموش نخواهند شد.
هدایای تبلیغاتی خلاقانه
همیشه نیازی نیست هدیه شما نفیس و گران باشد. هدایای تبلیغاتی خلاقانه حتی با هزینه کم هم می تواند تأثیرگذار باشد. مهم‌ترین اصل در میزان اثربخشی هدایای تبلیغاتی نوع انتخاب شما است و اصراری برای استفاده از هدایای تبلیغاتی نفیس با ارزش مادی بالا وجود ندارد.
انتخاب درست هدیه تبلیغاتی، تأثیر فوق العاده ای در راستای برندینگ کالا یا شرکت می گذارد. با هدایای تبلیغاتی خلاقانه و نوآورانه در هنگام عرضه یک محصول یا خدمات جدید موفقیت و افزایش فروش آن کالا یا خدمات را تقویت نمایید زیرا هدایا توجه عمومی را جذب می کنند و به معرفی جنبه های جدید کسب و کار شما کمک می کنند.
تاثیر هدایای تبلیغاتی در کسب و کار
یکی از قدیمی ترین روش های بازاریابی تهیه محصولاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی و حک کردن لوگو یا نام شرکت یا فرد بر روی محصولات است که یکی از بهترین روش های ماندگاری برند در ذهن مشتری است. در هنگام تهیه هدیه تبلیغاتی در عرصه کسب و کار باید نکاتی را مد نظر بگیریم از جمله این نکات عبارت‌اند از:
هدیه تبلیغاتی مفید و قابل‌استفاده باشد و افراد آن را نگه دارند و از آن استفاده کنند در نمایشگاه ها بیشتر شرکت ها و کسب و کارها هدایای خود را ارائه می دهند اینکه آن هدیه یک کالای لوکس یا یک خودکار باشد تقریباً ریسک یکسانی دارد بعضی هدیه ها ممکن است کوتاه مدت مثل یک لیوان نوشیدنی در یک نمایشگاه باشد و یا بلند مدت برای مشتریان ثابت باشد.
به خدمت یا محصول مربوط به کسب و کار شما مربوط باشد اینکه هدایای تبلیغاتی شما مربوط به محصول تبلیغی شما باشد امری بسیار مهم است مثلاً اگر متخصص زیبایی هستید بر روی یکی از محصولات زیبایی لوگو خود را بزنید یا مثلاً برای شرکت های مواد غذایی ظرف نوشیدنی می تواند جزء هدایای تبلیغاتی باشد ولی اگر هدیه ربطی به محصول تبلیغی شما نداشته باشد چندان مؤثر واقع نمی شود.
در نهایت محصول و کسب و کار شما را به خوبی نشان دهد همیشه نیاز به دادن هدیه بلند مدت نیست همین که هدیه شما به خوبی معرف شرکت یا محصول شما باشد موفقیت آمیز است و از دادن هدیه های معیوب و ناکار آمد خودداری کنید چون تصویر گیرنده نسبت به شما را مخرب می کند.


اطلاعات آگهی
آدرس ایمیل: [protected]
تاریخ انقضاء: پنجشنبه, 12 دی 1398
موقعیت آگهی: تهران
آدرس: میدان توحید-خیایان فرصت شیرازی-تقاطع اسکندری -پلاک 55 - واحد 2
کد آگهی : 10447097
بازدید: 275
۵۵ ماه پیش
تازه های خدماتی

اخذ اقامت فوری امارات

اخذ اقامت فوری امارات

همدان ۳ روز پیش
طراحی و اجرای پروژه های معماری توسط آرل

طراحی و اجرای پروژه های معماری توسط آرل

تهران ۲ هفته پیش
تعمیر و خدمات پس از فروش  سانکس SUNNEX

تعمیر و خدمات پس از فروش سانکس SUNNEX

تهران یک ربع قبل
تعمیر و خدمات پس از فروش سکام،سانکس،گپ،سکوایزی

تعمیر و خدمات پس از فروش سکام،سانکس،گپ،سکوایزی

تهران یک ربع قبل
تعمیر انواع چشم و رادار دزدگیر اماکن ودرب اتوماتیک

تعمیر انواع چشم و رادار دزدگیر اماکن ودرب اتوماتیک

تهران یک ربع قبل
مرکز تعمیر پاور و منبع تغذیه و آدابتور سوئیچینگ

مرکز تعمیر پاور و منبع تغذیه و آدابتور سوئیچینگ

تهران یک ربع قبل
مرکز تعمیر آمپلی فایر آنتن مرکزی

مرکز تعمیر آمپلی فایر آنتن مرکزی

تهران یک ربع قبل
تعمیرات آنتن مرکزی

تعمیرات آنتن مرکزی

تهران یک ربع قبل
مرکز تعمیر مدولاتور آنتن مرکزی

مرکز تعمیر مدولاتور آنتن مرکزی

تهران یک ربع قبل
تعمیر مولتی سوئیچ آنتن مرکزی

تعمیر مولتی سوئیچ آنتن مرکزی

تهران یک ربع قبل
بذر گوجه سانسید 6189

بذر گوجه سانسید ۶۱۸۹

كرمان ۳ ساعت قبل
قارچ کش اکوشن پرو

قارچ کش اکوشن پرو

كرمان ۳ ساعت قبل
قیمت بذر خیار گوهر

قیمت بذر خیار گوهر

بوشهر ۳ ساعت قبل
فروش بذر خیار کیهان

فروش بذر خیار کیهان

سمنان ۳ ساعت قبل
قیمت بذر خیار ویکتور

قیمت بذر خیار ویکتور

سمنان ۳ ساعت قبل
بذر خیار گلخانه ای شاهین

بذر خیار گلخانه ای شاهین

بوشهر ۳ ساعت قبل
فروش بذر خیار دومینوس

فروش بذر خیار دومینوس

بوشهر ۳ ساعت قبل